مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 22:362019-04-20سياسي

افتتاح نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی برای اولین بار در کشور


نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، برای نخستین بار در کشور و به ابتکار استاندار خراسان رضوی آغاز به کارکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، در مراسمی با حضور استاندار، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رییس اتاق بازرگانی ایران، اعضای مجمع نمایندگان استان و جمعی از مدیران استانی، نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی افتتاح شد.

در این مراسم که در محل دائمی دبیرخانه نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی برگزار شد، با دستور علیرضا رزم حسینی، این نهاد فعالیت خود را به صورت رسمی با حضور مسئولان و معین های اقتصاد مقاومتی باهدف تسهیل فرآیند اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی آغاز کرد.

  در آیین افتتاح این نهاد، با ابلاغ حکم علیرضا رزم حسینی، علی اکبر لبافی به عنوان دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی منصوب شد.

در این حکم بر لزوم هماهنگی با معاونت اقتصادی استانداری و استفاده از همه ظرفیت های بخش خصوصی، مردمی،  تعاونی و دولتی، دانشگاهیان، نخبگان استان و در تعامل حداکثری با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، مدیران کل دستگاه ها، فرمانداران برای توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی محلی تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی برای اولین بار در کشور

افتتاح نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی برای اولین بار در کشور