مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 20:562019-04-20سياسي

امام زمان(عج) در خوشی و ناخوشی شیعه شریک هستند


امام زمان(عج) با ما و در کنار ماست و به تعبیر عبارات در بازارهای ما می آید، در حج حضور دارند و سلام می دهند و در خوشی و ناخوشی شیعه شریک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عالی امشب در جمع زائران و منتظران در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: ولی خدا زنده بوده و در بین ما در حال زندگی هستند.

وی بیان کرد: هانری کربن می گوید تنها مذهبی که رابطه آسمان و زمین را برقرار می داند مکتب اهل بیت است .

این استاد حوزه با بیان اینکه در آخرالزمان اگر اعتقادات محکم نباشد انسان دچار تزلزل می شود گفت: خدا عالم را برای بندگی ناقص خلق نکرده است؛ بندگی ما خالص نیست و حق آن را به جا نمی آوریم.

وی با اشاره به اینکه خدا عالم را برای بندگی کامل و خالص خلق کرده است، اضافه کرد: در این عامل یک گل استثنایی وجود دارد که خداوند مابقی عالم را به واسطه این گل آب می دهد.

هدف آفرینش و این باغبان همین گل استثنایی است و بقیه به طفیل او روزی دریافت می کنند، این دلیلی است که هر چه عمر حجت خدا طولانی شود هیچ کس نمی تواند دلیل بیاورد که عمر طولانی محال است.

عالی اظهار کرد: امام زمان(عج) با ما و در کنار ماست و به تعبیر عبارات در بازارهای ما می آید، در حج حضور دارند و سلام می دهند  و در خوشی و ناخوشی شیعه شریک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام زمان(عج) در خوشی و ناخوشی شیعه شریک هستند

امام زمان(عج) در خوشی و ناخوشی شیعه شریک هستند