مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 20:212019-04-20اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران ـ قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ قباد قیطاسی رییس پلیس راه غرب استان تهران دقایقی پیش اظهار داشت: آزادراه تهران-قم مسیر تهران به قم به سبب عزیمت مردم به قم جهت برگزاری مراسمات نیمه شعبان و حضور در مسجد جمکران از ترافیک نیمه سنگین و روان برخوردار .

- رییس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به بار ترافیکی نیمه سنگین و روان در محور آزادراه تهران-قم و تهران-ساوه گفت: محور تهران به شهریار از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ قباد قیطاسی رییس پلیس راه غرب استان تهران دقایقی پیش اظهار داشت: آزادراه تهران-قم مسیر تهران به قم به سبب عزیمت مردم به قم جهت برگزاری مراسمات نیمه شعبان و حضور در مسجد جمکران از ترافیک نیمه سنگین و روان برخوردار بوده و مشکل خاصی دیده نمی شود.

وی افزود: آزادراه تهران-ساوه محور تهران به ساوه همانند دیروز شاهد بار ترافیکی است که هم اکنون محور ترافیک نیمه سنگین و روان را تجربه می کند و محور تهران-شهریار نیز دارای حجم ترافیکی سنگین است.

رییس پلیس راه غرب استان تهران بیان کرد: طرح ترافیکی پلیس نیز اجراشده و تمام عوامل در آماده باش صد در صد هستند تا مشکل خاصی پیش نیاید و از رانندگان محترم تقاضا داریم در آزادراه ها توجه کامل به مسیر داشته باشند تا از بروز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران ـ قم

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران ـ قم