مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 20:162019-04-20اجتماعي

انتقال رایگان زائران مسجد مقدس جمکران با 300 دستگاه اتوبوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیر سامع در جلسه ستاد تسهیلات و خدمات سفر زائرین نیمه شعبان که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، - معاون خدمات شهری شهرداری قم از اختصاص 300 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران به مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیر سامع در جلسه ستاد تسهیلات و خدمات سفر زائرین نیمه شعبان که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، به اختصاص 200 هکتار زمین به منظور پارکینگ خبر داد و اظهار داشت: عدم وجود پارکینگ به تعداد کافی از مهم ترین مشکل های مربوط به اسکان زائران نیمه شعبان بود که بحمدالله با تدبیر ستاد تسهیلات زائران، تولیت مسجد مقدس جمکران و اختصاص و تأمین زمین مورد نیاز، هم اکنون 200 هکتار زمین به منظور تسهیل در عبور و مرور زائرین اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه عملیات آماده سازی زمین های اطراف جمکران برای ایجاد پارکینگ های موقت به خوبی انجام گرفته است، عنوان کرد: برای تحقق پارکینگ ها دستگاه های دیگر مانند راه و شهرسازی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای این اقدام را در اختیار شهرداری قرار داد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: استقرار 200 ایستگاه صلواتی در حومه مسجد مقدس جمکران که 150 ایستگاه در مسیر پیامبر اعظم (ص) هستند، حضور ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال رایگان زائران مسجد مقدس جمکران با 300 دستگاه اتوبوس

انتقال رایگان زائران مسجد مقدس جمکران با 300 دستگاه اتوبوس