مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 20:162019-04-20سياسي

بیانیه سید عمار حکیم به مناسبت سالروز فتوای تاریخی جهاد علیه داعش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر سید عمار حکیم، در بیانیه رییس جریان حکمت ملی به مناسبت سالروز فتوای مرجعیت عالی عراق برای جهاد علیه داعش آمده است: - سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای به مناسبت سالروز فتوای مرجعیت عالی عراق برای جهاد علیه گروه تروریستی تکفیری داعش آن را افتخاری برای ملت عراق و صفحه زرینی در تاریخ توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر سید عمار حکیم، در بیانیه رییس جریان حکمت ملی به مناسبت سالروز فتوای مرجعیت عالی عراق برای جهاد علیه داعش آمده است: با سربلندی و افتخار سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی مرجعیت عالی شیعه آیت الله عظمی سیستانی ـ.

دام ظله ـ.

را گرامی می داریم.

فتوایی که در لحظه ای صادر شد که کمترین چیزی که درباره اش می توان گفت: این است که لحظه خطرناک برای عراق و منطقه و جهان بود.

در این بیانیه آمده است: از حرم مطهر حسینی ندای حق به صدا درآمد تا کشور را از نقشه ای شوم که تروریسم داعشی در پی اجرای آن در عراق و کشاندنش به سرتاسر منطقه و سپس جهان بود نجات داد و به جهان این حقیقت بزرگ را فهماند که این فتوا نقشه ای ویرانگر را نقش بر آب کرد و ورق را برگرداند و ابتکار عمل را به دست عراقی ها داد و آنان را به تحقق پیروزی های پی در پی و آزادس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سید عمار حکیم به مناسبت سالروز فتوای تاریخی جهاد علیه داعش

بیانیه سید عمار حکیم به مناسبت سالروز فتوای تاریخی جهاد علیه داعش