مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 19:162019-04-20دانش

اجلاس روسای دانشگاه های ترکیه ای عضو اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این اجلاس ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان، برگزاری این اجلاس و گشایش نمایشگاه توانمندی های علمی، - اجلاس روسای دانشگاه های ترکیه ای عضو اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز با حضور پروفسور رمضان کورکماز، رییس اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز، به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این اجلاس ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان، برگزاری این اجلاس و گشایش نمایشگاه توانمندی های علمی، تحقیقاتی و فرهنگی دانشگاه های ترکیه ای عضو اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز در تبریز را گامی بزرگ در جهت توسعه ارتباطات دو کشور بیان کرد.

دکتر میر رضا مجیدی با تأکید بر اینکه امروزه ارتباطات حرف اول را می زند و هر چه ارتباطات بیشتر باشد قدرت ها فزونی می یابد، یادآور شد: متأسفانه دشمنان اسلام بافهم این موضوع نمی خواهند، ارتباطات کشور های اسلامی افزایش یابد.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن معرفی و تشریح برخی دستاورد های دانشگاه تبریز در بخش های مختلف گفت: دانشگاه تبریز در سال 1326 با تأسیس دو دانشکده ادبیات و پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با داشتن بیش از 21 دانشکده، 10 پژوهشکده و گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس روسای دانشگاه های ترکیه ای عضو اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز برگزار شد

اجلاس روسای دانشگاه های ترکیه ای عضو اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز برگزار شد