مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 16:262019-04-20سياسي

مساعدت 1009 مسجد استان البرز به سیل زدگان در «جهاد همبستگی ملی» ادامه دارد


حجت الاسلام علیرضا سعیدی رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس از البرز، درباره طرح جهاد همبستگی ملی سازمان بسیج در قالب هر مسجد ساخت یک خانه برای سیل زدگان،اظهار داشت: در حال حاضر در مساجد به طور جدی کالا و وجه نقد برای کمک به سیل زدگان جمع آوری می شود.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز اظهار داشت: غالب مساجد به صورت خودجوش نسبت به جمع آوری اقلام برای کمک به سیل زدگان اقدام کرده اند و در مواردی برای وسیله نقلیه از ما تقاضای همکاری داشته اند، البته برخی مساجد به صورت متمرکز کالاهای خود را از مرکز به مناطق سیل زده ارسال کرده اند اما در حال حاضر بیش از 100 کامیون اجناس به لرستان و خوزستان صرفا از طرف مساجد البرز کمک شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه یک میلیارد تومان کمک نقدی توسط مردم در مساجد استان جمع آوری و ارسال شد، تصریح کرد: البرز 1009 مسجد و 14 مصلی دارد که اطلاعات ارسالی هر کدام از آن ها نشان می دهد اقلام زیادی جمع آوری شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در حال حاضر جمع آوری لوازم خانگی برای کمک به سیل زدگان در دستور کار است و باید کمک ها به این سمت و سو سوق داده شود، زیرا در مرحله نخست تامین مایحتاج اولیه و لایروبی خانه ها ضرورت داشت اما امروز در بخش های معمولان و شهرهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت 1009 مسجد استان البرز به سیل زدگان در «جهاد همبستگی ملی» ادامه دارد

مساعدت 1009 مسجد استان البرز به سیل زدگان در «جهاد همبستگی ملی» ادامه دارد