مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 15:312019-04-20سياسي

درخواست مسؤولین لاهیجان از علوم پزشکی برای پیگیری وضعیت بیمارستان پیروز


مسؤولین لاهیجان خواستار حل مشکل بیمارستان پیروز این شهرستان از دانشگاه علوم پزشکی شدند تا هر چه زودتر وضعیت رییس این بیمارستان مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری لاهیجان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه از همه مسؤولین می خواهم به فضای مجازی توجه کنند اظهار کرد: دشمن برنامه دقیقی برای نفوذ به کشور از طریق فضای مجازی دارد لذا از همه مسؤولین می خواهم به ایجاد فضای آرام در شبکه های اجتماعی تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت بیمارستان پیروز گفت: برای حل مشکلات بیمارستان باید پیگیری لازم انجام شود زیرا بیمارستان به یک رییس نیاز دارد و از مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان می خواهم به این مسئله توجه کنند.

  امام جمعه شهرستان لاهیجان با اذعان به اینکه آمریکا می خواهد نفوذ ایران در منطقه را از بین ببرد تصریح کرد: بعد از انقلاب، ایران  در منطقه دارای نفوذ بسیار زیادی شده  و به نوعی معادلات خاورمیانه را تعیین می کند به همین دلیل استکبار می خواهد نفوذ ایران در منطقه را از بین ببرد.

مسئله اول کشور اقتصاد است  نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه انقلاب سربلندی خود را مدیون خون شهدا است اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مسؤولین لاهیجان از علوم پزشکی برای پیگیری وضعیت بیمارستان پیروز

درخواست مسؤولین لاهیجان از علوم پزشکی برای پیگیری وضعیت بیمارستان پیروز