مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 15:002019-04-20فرهنگي

بزرگان رادیو در قاب تلویزیون


هم‎زمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا، مجموعه مستندهای «استودیو هشت» ویژه بزرگداشت مفاخر رادیو از شبکه های سراسری و استانی پخش می شود.

- هم‎زمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا، مجموعه مستندهای استودیو هشت ویژه بزرگداشت مفاخر رادیو از شبکه های سراسری و استانی پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، هفت مستند تلویزیونی که با تلاش مفاخر رادیو تهیه شده است، در مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا پخش و از مقام شامخ آن ها قدردانی می شود.

این مستندها معرف ویژگی های شخصیتی پیشکسوتان نام آشنای رادیو از جمله خانم ها مریم نشیبا، پریچهر بهروان، مهین نثری و آقایان امیر نوری، مسعود اسکویی، مهدی سدیفی و شهریار کرمی است.

در این مستندها به کارگردانی مهدی شیبانی زاده، نه تنها با این پیشکسوتان گفت وگو شده، بلکه با دوستان، همکاران و خانواده آن ها نیز صحبت شده که بیانگر سال ها تلاش و فعالیت شبانه روزی آن ها در رسانه رادیو است.

علت نامگذاری این مستندهای بیست دقیقه ای، به استودیو هشت ادای دین به همه کسانی دانست که در تاریخ 80 ساله رادیو فعالیت کرده و می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگان رادیو در قاب تلویزیون

بزرگان رادیو در قاب تلویزیون