مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 11:512019-04-20سياسي

خاش به عنوان شهر حافظان قرآن در سیستان و بلوچستان انتخاب شد


رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش گفت: تعداد 224 نفر در رشته حفظ کل پذیرفته شدند که بر این اساس خاش به عنوان شهر حافظان استان انتخاب شد .

- تیمور کرد زابلی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار کرد: با اعلام برگزاری آزمون قرآن و عترت در کشور و تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد بر لزوم توجه ویژه به این حوزه و  پراکندگی جمعیت ها رقابت با سایر استانها سخت ترشد.

وی با بیان اینکه رشته حفظ کل قرآن کریم را ویژه تر دیده ایم افزود: با همکاری و راهنمایی مدیرکل و تلاش برای ثبت نام حافظان سرانجام موفق شدیم رتبه اول این رشته را در استان کسب کنیم .

کرد زابلی تصریح کرد: در این ایام 460 نفر در رشته های حفظ و مفاهیم ثبت شده و از این تعداد 224 نفر در رشته حفظ کل پذیرفته شدند که بر این اساس خاش بعنوان شهر حافظان استان انتخاب شد .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد خاش ادامه داد: خاش بعنوان شهرستان فعال قرآنی در استان انتخاب و این افتخار نصیب شد تا هفته گذشته به نمایندگی از حافظان خاشی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشته باشیم که خود نویدبخش سالی خوب و نیکو برای ما است.

وی یاد آورشد: سیستان و بلوچستان با ثبت440 حافظ کل قرآن کریم بعنوان استان حافظان قرآن در کشور برگزیده شد که از این تعداد 224 حافظ مربوط به شهرستان خاش است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاش به عنوان شهر حافظان قرآن در سیستان و بلوچستان انتخاب شد

خاش به عنوان شهر حافظان قرآن در سیستان و بلوچستان انتخاب شد