مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 11:152019-04-20ورزشي

«تراکتورسازی» مدعی اما زخم خورده


«باور کنیم که یک هسته در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای قهرمانی یکی - دو تیم نقشه می کشند؟» - باور کنیم که یک هسته در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای قهرمانی یکی - دو تیم نقشه می کشند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان محمدی در عصر ایران نوشت: شکست هولناک است و دردآور.

این را هوادار فوتبال با تک تک سلول هایش می فهمد.

هوادارای که ابتدای هر فصل می گوید: امسال دیگه قهرمانیم! و در انتهای فصل باز ناکام می ماند و یک رؤیای عقیم که باید سال بعد باز در پی تحقق اش باشد.

تراکتورسازی تبریز یکی از پرامیدترین تیم های لیگ برتر فوتبال ایران در دومین دیدار متوالی شکست خورد تا جام قهرمانی هر روز برای هوادارانش بیشتر در هاله ای از مه غلیط فرو برود.

آنها در خانه با یک گل مغلوب تیم پیکان شدند و پس از آن نیز شاهد حواشی آزاردهنده ای از جمله سیلی زدن به مسعود شجاعی، درگیری اشکان دژاگه و زخمی شدن بیش از 50 نفر بودیم.

هواداران تراکتورسازی حق دارند به یکی - دو صحنه داوری معترض باشند؛ همان طور که دیگر تیم ها هم اعتراض دارند اما آیا همه چیز تقصیر داوری است یا آن طور که کانال های هواداری و مدیرعامل این تیم می گویند تیم حکومتی و مهندسی قهرمانی و… مانع از قهرمانی تراکتورسازی می شوند؟ باور کنیم که یک هسته در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای قهرمانی یکی دو تیم نقشه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تراکتورسازی» مدعی اما زخم خورده

«تراکتورسازی» مدعی اما زخم خورده