مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 11:112019-04-20بين الملل

سفیر زن سعودی از ترس تکرار حادثه خاشقچی دعوت سفارت را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در چند روز گذشته ریما بنت بندر سفیر زن سعودی در واشنگتن از منال الشریف فعال حقوق بشر عربستانی که به آمریکا فرار کرده، - فعال حقوق بشر عربستانی که از سوی سفیر این کشور در واشنگتن به ساختمان سفارت ریاض دعوت شده بود، این دعوت را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در چند روز گذشته ریما بنت بندر سفیر زن سعودی در واشنگتن از منال الشریف فعال حقوق بشر عربستانی که به آمریکا فرار کرده، خواسته بود تا با او گفت و گویی داشته باشد.

به نوشته پایگاه خبری عربی21، منال الشریف که تا کنون جوایز بسیاری برای حمایت از حقوق زنان در عربستان سعودی کسب کرده با انتشار ویدئویی از این دعوت استقبال کرد و آن را نقطه تحول خوبی دانست.

او در این ویدئو گفت که در گفتگو با سفیر سعودی، خواسته های بسیاری را مطرح خواهد کرد که یکی از آن ها آزادی بی قید و شرط فعالان زن عربستانی و تمامی زندانیان آزادی بیان است.

او همچنین گفت که خواستار برداشته شدن ممنوعیت سفر خانواده های بازداشت شدگان است.

این فعال حقوق بشر عربستانی، اما شرط کرد که گفتگو در داخل ساختمان سفارت سعودی در واشنگتن را نمی پذیرد و خواستار انجام گفتگو در خارج از سفارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر زن سعودی از ترس تکرار حادثه خاشقچی دعوت سفارت را رد کرد

سفیر زن سعودی از ترس تکرار حادثه خاشقچی دعوت سفارت را رد کرد