مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 09:362019-04-20اجتماعي

تامین اعتبار بهسازی 110 روستای فامنین


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از تامین اعتبار بهسازی 110 روستای فامنین خبر داد و گفت: باید نسبت به اجرای این پروژه سریعتر اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فامنین، حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز در جمع معتمدین شهرستان فامنین با اشاره به احداث مجتمع شبانه روزی در تجرک اظهار کرد: با بهره برداری از این مجتمع شبانه روزی محلی شرایط برای پوشش تحصیلی دانش آموزان روستاهای منطقه بهتر می شود.

وی با اشاره به بررسی مشکلات روستای سراوک گفت: پیگیری وضعیت آب شرب و کشاورزی، راه ها و جاده های ارتباطی، سالن ورزشی و خسارت های ناشی از سیل اخیر در دستور کار است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر لزوم بررسی وضعیت اشتغال جوانان و ارائه راهکارهای عملیاتی با توجه به وضعیت بومی منطقه افزود: مشکلات کوی ماماهان، سایت اداری این منطقه، پروژه مسکن مهر، وضعیت شهری ماماهان، تاسیسات فاضلاب و شهرک گلخانه ای ماماهان در برنامه قرار دارد و باید به پیگیری مراحل اجرایی آنها سرعت داده شود.

وی با اشاره به برخی از پروژه های توسعه ای شهرستان فامنین به پروژه تاسیسات فاضلاب با ردیف مستقل ملی به عنوان یکی از آنها اشاره کرد و بیان کرد: بافت فرسوده شهری، آب راه ها، آماده سازی محل نماز جمعه، حوزه علمیه فامنین و ایستگاه قطار بخش دیگری از این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار بهسازی 110 روستای فامنین

تامین اعتبار بهسازی 110 روستای فامنین