مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 07:462019-04-20سياسي

الگوی بالندگی


راهبرد اقتصاد مقاومتی و اتخاذ رویکرد معطوف به توان داخلی و پرهیز از ول خرجی های معمول می تواند علاوه بر کاهش فشارهای جبهه استکبار اقتصاد کشور را در برابر تکانه های تحریم و فشارهای سنگین خارجی مقاوم سازد.

- خبرگزاری فارس مازندران، سرویس فرهنگی؛ هرملتی برای دست یابی به قله های پیشرفت و بالندگی نیازمند بهره گیری از الگوهای رفتاری وعملی است که بزرگان آن ارائه می دهند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر مبنای انگاره های معنوی و وحیانی شکل گرفت این مهم جلوه بیشتری دارد.

باتوجه به مشکلات اقتصادی کنونی و فشارهای سنگین جبهه استکبار و اذناب آن به کشورمان که عرصه اقتصاد و معیشت مردم را تنگ کرده است، راهبرد اقتصاد مقاومتی و اتخاذ رویکرد معطوف به توان داخلی و پرهیز از ول خرجی های معمول می تواند علاوه بر کاهش فشارهای جبهه استکبار اقتصاد کشور را در برابر تکانه های تحریم و فشارهای سنگین خارجی مقاوم سازد.

همگان و حتی دشمنان تابلودار انقلاب که زندگی رهبر فرزانه و ناخدای بصیر و تیزبین کشتی نظام شکوهمند امام روح الله (ره) را رصد می کنند، می دانند و می بینند که ایشان با پرهیز کامل از زخارف دنیوی و هرگونه آرایه های شائبه برانگیز زندگی شخصی خویش را آن چنان صیانت می کنند که برای هر ایرانی غیرت مندی شعف انگیز و مایه مباهات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی بالندگی

الگوی بالندگی