مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 04:012019-04-20سياسي

تحقق عدالت در طرح جهاد همبستگی ملی با مدیریت منسجم و متمرکز


تاکنون در هر عرصه ای که بسیج ورود کرده موفق و سربلند از آن بیرون آمده است، در طرح جهاد همبستگی ملی نیز می توان با یک مدیریت منسجم و متمرکز، - الهام محمدخانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ابرکوه از اعلام آمادگی مدرسه علمیه کوثر ابرکوه جهت همراهی و مشارکت در طرح جهاد همبستگی ملی خبر داد و گفت: حادثه اخیر که عده ای از هم وطنان عزیز ما را داغدار و کاشانه آن ها را تخریب کرد بسیار تأثربرانگیز بود.

محمدخانی خاطرنشان کرد: امروز و پس از وقوع این حوادث دردناک که بسیاری از استان های کشور را تحت تأثیر قرار داده و خسارات سنگینی به کشور وارد کرده است، همه دولت، نهاد و سازمانی اعم از نظامی و غیرنظامی نباید فراموش کنند که خادم و خدمتگزار این ملت هستند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر ابرکوه، ادامه داد: از سوی دیگر ایران اسلامی دارای قدرت و سرمایه اجتماعی عظیمی به نام مردم است که برای جبران بخشی از این خسارت ها باید به طورقطع بر روی کمک های مردمی حساب شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ دولتی به تنهایی قادر به جبران این همه خرابی و خسارت نیست، طرح جهاد همبستگی ملی طرح بسیار خوب و دارای ماهیت خیرخواهانه و خداپسندانه است که می تواند با محوریت مردم در بازگرداندن زندگی سیل زدگان به روال عادی، بسیار مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق عدالت در طرح جهاد همبستگی ملی با مدیریت منسجم و متمرکز

تحقق عدالت در طرح جهاد همبستگی ملی با مدیریت منسجم و متمرکز