مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 01:162019-04-19سياسي

تبیین نقش دستگاه ها در بیانیه گام دوم


رییس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم با بیان اینکه وظایف نهادهای مختلف در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مشخص شود گفت: نباید اجازه داد که جاذبه های بیرون مسجد برای جوانان بیشتر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نقیب در نشست علمی تخصصی اساتید قرآنی با موضوع نقش جامعه قرآنی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت مساجد در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد اظهار کرد: در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بایستی جلسات متعدد، نشست ها و همایش های علمی برپا بررسی های دقیقی به لحاظ قرآنی شود زیرا این بیانیه دارای مبانی قرآنی قوی است بنابر این ما در دانشگاه علوم ومعارف قرآنی اقداماتی را آغاز کردیم و میثاق نامه ای به محضر مقام معظم رهبری ارائه دادیم و وظایفی را به عهده گرفتیم.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم چند دستورالعمل و وظیفه عملیاتی را در این نشست مشخص کنیم و بگوییم ما به عنوان جامعه قرآنی و همچنین کانون مساجد و ارتباط بین این دو نهاد چه وظایفی را می توانیم به عهده بگیریم و از شعار و ای کاش و فراموش شدن مساله فاصله بگیرم.

رییس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریمگفت: هر نهادی باید وظایفی را برعهده بگیرد و ارزیابی داشته باشد و به صورت زمان بندی مشخص شود که چه میزان پیشرفت داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین نقش دستگاه ها در بیانیه گام دوم

تبیین نقش دستگاه ها در بیانیه گام دوم