مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 23:112019-04-19ورزشي

قهرمانان رنکینگ بدمینتون قم معرفی شدند


نفرات اول تا سوم مسابقات نخستین مرحله رنکینگ بدمینتون استان قم در نخستین رویداد سال 1398 این رشته معرفی و توسط هیأت بدمینتون تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هیأت بدمینتون استان قم که از ماه های پایانی سال گذشته به دنبال برگزاری مجمع انتخابات در حضور رییس فدراسیون این رشته و مدیر کل ورزش و جوانان قم به ریاست داور بین المللی بدمینتون قم و کشورمان یعنی محمدحسن حسین زاده فعالیت می کند، اقدام به برگزاری نخستین رقابت استانی سال جدید کرد.

نخستین رقابت استانی سال جدید طبق تقویم سال 1398 هیأت بدمینتون استان قم، رقابت های رنکینگ این رشته است که به میزبانی تالار اختصاصی زنده یاد حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام رسید و مردان و بانوان و بدمینتون باز برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.

این رقابت ها با حضور بدمینتون بازان دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و در بخش بانوان ملیکا شیبانی در دیدار نهایی با عبور از سد معصومه بهنام راد رتبه نخست را کسب کرد، بهنام راد نایب قهرمان شد و مقام سوم این دوره از پیکارها به شکل مشترک به شهربانو شاکر و زهرا کاظمی تعلق گرفت.

سپس نوبت به رقابت مردان و پسران بدمینتون باز رسید، پیکارهایی که در رده بندی نهایی بخش مردان آن علیرضا افکانه در مسابقه پایانی محسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان رنکینگ بدمینتون قم معرفی شدند

قهرمانان رنکینگ بدمینتون قم معرفی شدند