مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 20:462019-04-19اقتصادي

مدیران صنایع سمنان به طرح «جهاد همبستگی ملی» کمک می کنند


حسن آل بویه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره اهمیت طرح جهاد همبستگی ملی در بازسازی مناطق سیل زده اظهار کرد: این طرح، بسیار خوب و ارزشمند است؛ سیل آسیب های زیادی به زیرساخت ها و مردم وارد کرد، ولی از طرفی اوج سجایای انسانی و اخلاقی را در این مدت شاهد بودیم و به ایرانی و مسلمان بودن خودمان افتخار کردیم.

وی با تأکید بر اینکه این اتفاق در استان سمنان هم افتاد، تصریح کرد: مدیران واحدهای صنعتی و واحدهای تولیدی همگام با مردم کمک هایشان را بدون هیچ چشم داشت و منتی و به عنوان وظیفه انسانی، ملی و اسلامی به مناطق سیل زده گسیل داشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه این روند ادامه دارد، اضافه کرد: مقدار خیلی کمی در شرکت شهرک های صنعتی این استان تسهیل کننده بودیم؛ کمک ها بسیار خودجوش بود و کمک های خیلی خوبی توسط بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

آل بویه با بیان اینکه هر جا که خواستیم تا واحدها کمک هایی داشته باشند، قبل ما این کمک ها را انجام داده بودند، افزود: مدیران واحدهای تولیدی بدون هیچ اعلام و چشم داشتی، وظایف انسانی و ملی خودشان را انجام داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران صنایع سمنان به طرح «جهاد همبستگی ملی» کمک می کنند

مدیران صنایع سمنان به طرح «جهاد همبستگی ملی» کمک می کنند