مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 20:162019-04-19اجتماعي

دبی آب سد ماملو در رودخانه باقرآباد مناسب است


تمهیدات و پیش بینی های لازم در جاری شدن آب در رودخانه باقرآباد قرچک دیده شده بود و دبی آب جاری شده در رودخانه باقرآباد مناسب است.

- محسن خرمی شریف شهردار قرچک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جاری شدن آب در رودخانه باقرآباد اظهار داشت: در پی رهاسازی آب از سد ماملو که پس از 17 سال پر از آب شد و این آب بعد خارج شدن از قرچک به سمت رودخانه شور می رسد و درنهایت به تالاب بند علی خان سرازیر می شود.

وی گفت: پس از اطلاع ستاد بحران از رهاسازی آب از سد ماملو مسیرهای منتهی به رودخانه باقرآباد توسط عوامل شهرداری که قبلاً هم مسدود شده بود هشدارهای لازم توسط کارکنان آتش نشانی به ساکنان حریم رودخانه داده شد تا در حریم رودخانه تردد نکنند و برای عبور مرور از پل اصلی تردد نمایند.

شهردار قرچک یادآور شد: تمهیدات و پیش بینی های لازم در جاری شدن آب در رودخانه باقرآباد قرچک دیده شده بود همچنین کشاورزان شهرستان قرچک نیز می توانند با رعایت نکات ایمنی از آب رها شد از سد ماملو استفاده نمایند و برای تابستان کسری آب نداشته باشند.

خرمی شریف بیان داشت: شهرداری قرچک در مرحله اول در هفته اول فروردین ماه  نسبت به پاک سازی رودخانه اقدام شده بود و تا حد زیادی بستر رودخانه آماده بود و خدا را شکر هیچ مشکل خاصی  وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبی آب سد ماملو در رودخانه باقرآباد مناسب است

دبی آب سد ماملو در رودخانه باقرآباد مناسب است