مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 17:062019-04-19سياسي

دومین مرحله بزرگترین اردوی جهادی بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد


دومین مرحله بزرگ ترین اردوی جهادی مسوولین و خیرین اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور به منظور خدمت رسانی هدفمند به مناطق سیل زده خوزستان در اهواز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل سازمان بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور، ضمن قدردانی از همدلی اصناف سراسر کشور با سیل زدگان اظهارداشت: یکی از مهم ترین اهداف برپایی دومین مرحله از اردوی بزرگ جهادی، هدفمندی انتخاب هدایای غیر نقدی جهت تقدیم به آسیب دیدگان و سیل زدگان است که با خرد جمعی و همت مسئولین اصناف، بازاریان، فعالان اقتصادی و سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، به لطف خداوند متعال گامی موثر در جهت کمک به مردم عزیز سیل زده انجام خواهیم داد.

*طرح یک کاسب یک کالای اساسی ساماندهی شد حسن پور  افزود: طرح هر بازاری یک کالای اساسی هم اکنون در حال ساماندهی است و جهت هماهنگی بیشتر با روسای اتحادیه ها، اصناف و متمرکز کردن بیشتر کمک رسانی ها 2 جلسه در استان گلستان و جلسه امروز در استان خوزستان در قالب اردوی جهادی با حضور همه مسئولان مرتبط استان ها برگزار شد.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: راه اندازی واحد های صنفی که به دلیل خسارت های سیل از چرخه بازار خارج شده اند با تنفس شش ماهه و تامین کالاهای اساسی زندگی سیل زدگان دو موضوعی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرحله بزرگترین اردوی جهادی بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد

دومین مرحله بزرگترین اردوی جهادی بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد