مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 16:012019-04-19سياسي

همبستگی با همسایگان کشور جزو اندیشه مهدویت است


راهبردهای عملیاتی اقتصادی استفاده از اندیشه مهدویت امروزه همبستگی با همسایگان و هم پیمانان جمهوری اسلامی ایران مثل عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کن، حجت الاسلام  یحیی صالح نیا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بخش کن که با حضور امت حزب اله و خداجوی غرب تهران در حسینیه سرآسیاب کن شد، اظهار کرد: اساسی ترین مسئله طول تاریخ ظهور منجی بشریت و اول شخص عالم وجود در زمان ما مهدی آل محمد است.

وی گفت: چیزی که همین حالا وجود دارد غیبت امام است نه غیبت امامت و امام مهدی علیه السلام حاکم دنیا در عصر ماست که بشر عمداً خود را از ایشان محروم کرده، اکنون جریان حق منتظر افراد صالحی است که در کنار او قرار گیرند.

امام جمعه کن گفت: البته انتظار او هم عامل سازندگی بشر است، انتظار یعنی تمام توان را به صحنه آوردن نه گوشه ای نشستن و غصه خوردن مثل کاری که امام و رهبری و مردم ایران در حال انجام آن هستند؛ چراکه انتظار با استعجال متفاوت است، استعجال یعنی شتاب خواهی بدون ایجاد زمینه ها و شرایط که فایده ای نخواهد داشت .

صالح نیا ادامه داد: بیچارگی بشر امروز به خاطر این است که خودخواهی ها و جهالت ها و جاه طلبی های عدّه زیادی در طول تاریخ و سستی مردم در یاری رساندن به انبیا و اولیا که هنوز هم ادامه دارد هیچ گاه تمدن مبتنی بر ولایت شکل نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی با همسایگان کشور جزو اندیشه مهدویت است

همبستگی با همسایگان کشور جزو اندیشه مهدویت است