مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:312019-04-19سياسي

امام جمعه اهل سنت کنگان : با سرنوشت جوانان بومی بازی نکنید


با سرنوشت جوانان بومی بازی نکنید ، سزاوار نیست کسانی که در آزمون های استخدامی کتبی قبول شده اند ، در مصاحبه و گزینش رد شوند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان ،شیخ محمد جمالی در  خطبه های نمازجمعه اهل سنت کنگان با تأکید بر لزوم پاسداشت نعمت های خدادادی ، سلامتی را بهترین این نعمتها دانست و اظهار داشت: نباید از اعضاء بدن خود در راه های ناصواب استفاده کنیم ، اعضاء و جوارح انسانها فردا در مقابل عملکرد ما و ظلم و ستم نسبت به آنها در درگاه عدل الهی مدعی ما خواهند شد .

امام جمعه اهل سنت کنگان  با تأکید بر لزوم تلاش در جهت فراهم شدن فضا ، برای تحقق شعار رونق تولید در سال جدید، افزود:  بحران ها ، چالشها ، مشکلات و مسائل روزمره کشور نباید حرکت برای عملی کردن شعار رونق تولید را از مسیر اصلی دور نماید و انسجام داخلی و اقدام در راستای تقویت و توسعه انسجام ملی  نکته مثبت در توان بسیج مردمی است.

جمالی  با اعلام اینکه اصرار بر تحمل فشار موجب کاهش اعتماد عمومی به حاکمیت و فقر روزافزون می شود، عنوان کرد: چالش های اساسی مردم و کشور امروزه  اوضاع نامناسب اقتصادی است  که انتخاب شعار رونق تولید نشان از اشراف و واقف بودن مقام معظم رهبری و مسؤولین کشور به وضعیت اقتصادی است و لازم است دولت مردان راهکارهای اجرایی را بررسی و با تعیین کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت کنگان : با سرنوشت جوانان بومی بازی نکنید

امام جمعه اهل سنت کنگان : با سرنوشت جوانان بومی بازی نکنید