مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 11:262019-04-19اقتصادي

گوشت وارداتی چرا بالاتر از قیمت جهانی دست مردم می رسد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در پاسخ به اینکه برای مردم جای سوال است گوشت که قیمت جهانی آن 5 دلار است و با ارز 4200 تومان وارد می شودبایدبه قیمت 21 هزار تومان به کشور برسد چرا قیمت 42 هزار تومان است؟ گفت: - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام دلایلی که گوشت وارداتی با قیمت جهانی همخوانی ندارد را توضیح داد، هر کیلو گوشت تقریبا به اندازه قیمتش هزینه های جانبی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در پاسخ به اینکه برای مردم جای سوال است گوشت که قیمت جهانی آن 5 دلار است و با ارز 4200 تومان وارد می شودبایدبه قیمت 21 هزار تومان به کشور برسد چرا قیمت 42 هزار تومان است؟ گفت: قیمت گوشت گوسفند تازه از استرالیا، چون حمل هوایی انجام می گیرد حدود 7 یورور تمام می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: قیمت گوشتی که از کشور های آسیای میانه وارد کشور می شود نیز حدود 7 دلار است.

وی ادامه داد: برخی افراد با اطلاعات اشتباه که ناشی از عدم تجربه و تخصص در این حوزه است این اعداد و ارقام را اعلام می کنند.

ورناصری با بیان اینکه واردات صرفا پرداخت و تحویل کالا نیست، گفت: واردات علاوه بر نرخ ارز، هزینه های ترخیص و عوارض گمرکی و کارمزد انتقال پول و نرخ تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت وارداتی چرا بالاتر از قیمت جهانی دست مردم می رسد؟

گوشت وارداتی چرا بالاتر از قیمت جهانی دست مردم می رسد؟