مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 09:502019-04-19بين الملل

انتشار گزارش رابرت مولر


گزارش بازرس ویژه رسیدگی به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سرانجام روز پنجشنبه با سانسور بخش هایی از آن منتشر شد که در آن این نتیجه گیری به عمل آمده که هیچ تبانی بین کمپین انتخاباتی رییس جمهوری آمریکا و روسیه در انتخابات 2016 صورت نگرفته است.

- رابرت مولر گزارش بازرس ویژه رسیدگی به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سرانجام روز پنجشنبه با سانسور بخش هایی از آن منتشر شد که در آن این نتیجه گیری به عمل آمده که هیچ تبانی بین کمپین انتخاباتی رییس جمهوری آمریکا و روسیه در انتخابات 2016 صورت نگرفته است.

هم چنین با انتشار این گزارش مشخص شده است رییس جمهوری آمریکا به دنبال اخراج رابرت مولر، مسئول این پرونده و جلوگیری از تحقیقات بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، با وجود اینکه گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا پس از مدت ها، به نتیجه رسید و در آن مشخص شد که هیچ تبانی صورت نگرفته، اما هنوز سوالات زیادی در این باره وجود دارد چون نتوانسته پاسخی شفاف و واضح به این سوال بدهد که آیا ترامپ مانع از اجرای عدالت شده است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار گزارش رابرت مولر

انتشار گزارش رابرت مولر