مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 02:212019-04-18اقتصادي

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان پارس آباد


در صورت ایجاد کارخانجات تبدیلی و تکمیلی در شهرستان بابت عدم خام فروشی محصولات قطعا شاهد رشد و رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی علایی شامگاه گذشته در نشست با اصناف، کسبه و بازاریان شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: در حدود 7 هزار واحد صنفی در شهرستان پارس آباد فعالیت دارند.

وی با اشاره به شعار سال افزود: کسبه و بازاریان به عنوان متولی تولید، توزیع و تامین کننده نیازهای مصرف کنندگان باید به رونق تولید توجه نموده و آن را عملی کنند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه کسبه و بازاریان نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی و توسعه شهرستان دارند، بیان کرد: اصناف برای حمایت از اقتصاد کشور باید از تولیدات داخلی و ایرانی استفاده کرده و همچنین با حفظ عدالت و انصاف، اخلاق مداری را جزء اولویت های خود قرار دهند.

وی با اشاره به عوامل توسعه و رونق شهرستان شامل رشد جمعیت مثبت، وجود کشت و صنعت های مغان و پارس و بحث کشاورزی و دامداری و دامپروری تصریح کرد: امسال مراکز تولیدی مختلفی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان پارس آباد ایجاد می شود که با پایان این پروژه ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان، نقش مهمی در توسعه اقتصاد شهرستان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان پارس آباد

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان پارس آباد