مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 02:162019-04-18اقتصادي

خسارت اولیه 7 هزار میلیارد تومانی به 5 کشت و صنعت نیشکر


معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برآورد دقیق از میزان خسارت سیلاب به کشت و صنعت های نیشکر در خوزستان با توجه به وسعت سیلاب و گسترش لحظه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس او به نقل از روابط عمومی توسعه نیشکر، برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش وفناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه بازدید از کشت و صنعت های دعبل خزاعی،  سلمان فارسی و فارابی اظهار داشت: سیل تاکنون به بیش از 45 هزار هکتار از زمین های 5 کشت و صنعت شرکت توسعه نیشکر خسارات جدی وارد کرده است و در کشت و صنعت های سلمان فارسی و دهخدا علاوه بر مزارع، تاسیسات و کارخانه ها خسارت جدی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برآورد دقیقی از میزان خسارت های سیلاب به کشت و صنعت های نیشکر ممکن نیست، گفت:  با توجه به گسترش لحظه ای سیلاب، میزان خسارت ها نیز روز به روز در حال افزایش است.

قبادیان تصریح کرد: در کشت و صنعت نیشکر دهخدا تا چند روز قبل میزان خسارت ها کمتر بود اما با نفوذ سیلاب ، میزان خسارت ها نیز افزایشی چند برابری پیدا کرد و به رقمی بین 1600 میلیارد تومان رسیده است.

معاون آموزش، پژوهش وفناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بخشی از خسارت های ایجاد شده در اثر سیلاب به کشت و صنعت های نیشکر در حال حاضر مشخص نیست و به دلیل آب گرفتگی وسیع پنهان مانده است ، از این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت اولیه 7 هزار میلیارد تومانی به 5 کشت و صنعت نیشکر

خسارت اولیه 7 هزار میلیارد تومانی به 5 کشت و صنعت نیشکر