مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 22:152019-04-18سياسي

شناخت و تبیین ویژگی صالحان، وظیفه مراکز پژوهشی و دینی است


وظیفه مراکز پژوهشی و دینی، شناخت و تبیین صحیح صالحانی است که در قرآن، حاکمیت زمین به آنها وعده داده شده است.

- رییس جامعه المصطفی العالمیه گفت: وظیفه مراکز پژوهشی و دینی، شناخت و تبیین صحیح صالحانی است که در قرآن، حاکمیت زمین به آنها وعده داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی عصر پنجشنبه (29 فروردین) در مراسم اختتامیه دکترین مهدویت که در سالن قدس مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن، صالحان وارثان زمین خواهند بود؛ بدان معنا که مؤمنان و صالحین بر زمین حمکرانی می کنند و این وعده الهی، به یقین محقق می شود.

وی افزود: مسأله مهمی که امروز بشریت با آن روبروست، طرح الگوی قدرت است، اینکه چه کسانی و چگونه حاکمیت را در اختیار داشته باشند.

رییس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به نظریه پایان تاریخ که توسط فوکویاما ارائه شده است، گفت: بر اساس این مدل، عصر ایدئولوژی ها در بحث قدرت خاتمه یافته و تکلیف حاکمیت روشن شده است؛ الگویی برای حاکمیت جهان ارائه شده و در برابر دیگر طرح ها به پیروزی نهایی دست یافته است یعنی همان الگوی لیبرالیسم.

وی ادامه داد: کسانی که مدعی پایان یافتن تاریخ هستند، ادعا می کنند که ساز و کارهای دینی با ساختارهای دموکراتیک ناسازگار است و در حقیقت پایان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت و تبیین ویژگی صالحان، وظیفه مراکز پژوهشی و دینی است

شناخت و تبیین ویژگی صالحان، وظیفه مراکز پژوهشی و دینی است