مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 15:202019-04-18ورزشي

محمدی راد: از پیروزی راحت در ست اول و دوم شوکه شدم/ پاسور باتجربه تاثیرگذارتر است


سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: می دانستم کار سختی در بازی مقابل نماینده اندونزی داریم و از پیروزی راحت در ست اول و دوم شوکه شدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از پیروزی تیمش مقابل نماینده اندونزی در جام باشگاه های آسیا، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: با وجود نداشتن شناخت قبلی از قبل پیش بینی کرده بودم که حریف امروز ما چند بازیکن باکیفیت دارد و می تواند ما را تحت فشار بگذارد.

وقتی ست اول و دوم را تقریباً راحت بردیم شوکه شدم ولی در ست سوم با جابه جایی بازیکن 17 و 12 روی سرویس، به خصوص روی سرویس های پرشی کمی غافلگیرمان کردند اما، در ادامه با استفاده از دو قطر پاسور و سرویس های خوب و شناخت بیشتر، توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم.

او در مورد نماینده اندونزی گفت: آن ها از ست سوم به بعد تیم خوبی شده بودند و به لطف دو بازیکن خوبشان به خصوص شماره 17 که بیش ترین پاس را می گرفت ما را آزار دادند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا فکر نمی کند پاسور تیمش خیلی مسن است، گفت: در پست پاسوری بازیکن هرچه باتجربه تر باشد تاثیرگذارتر خواهد بود چون پاسور بودن کار سختی است و پاسور خوب شدن زحمت زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی راد: از پیروزی راحت در ست اول و دوم شوکه شدم/ پاسور باتجربه تاثیرگذارتر است

محمدی راد: از پیروزی راحت در ست اول و دوم شوکه شدم/ پاسور باتجربه تاثیرگذارتر است