مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 15:112019-04-18سياسي

ائمه جمعه به طرح جامع «جهاد همبستگی ملی» کمک کنند


امام جمعه درجزین با بیان اینکه طرح «جهاد همبستگی ملی» بسیار جامع است، گفت: علما و ائمه جمعه که بین مردم نفوذ دارند، به تقویت این طرح کمک کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا رحیمی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در درجزین درباره اهمیت اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در بازسازی مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: این طرح بسیار جامع است و مورداستقبال مراجع تقلید به ویژه آیت الله مکارم شیرازی قرار گرفت.

امام جمعه درجزین با تأکید بر اینکه ملت ایران با تمام وجود از باب اعتقاد دینی و نودوستی و مسلمان بودن، همبستگی خود را در کمک به سیل زدگان مناطق مختلف کشور نشان دادند، تصریح کرد: ملت ایران این جمله بنی آدم اعضای یکدیگرند را به معرض ظهور گذاشتند.

رحیمی زاده با اشاره به اینکه طرح جهاد همبستگی ملی  از راه های مؤثر و خوب در زمینه کمک رسانی به سیل زدگان کشور است، اضافه کرد: در این راستا همبستگی جهادی ملت و مسؤولان و نیروهای مسلح را در جریان کمک به سیل زدگان می بینیم.

وی با بیان اینکه علما و ائمه جمعه که بین مردم نفوذ دارند، اجرای طرح جهاد همبستگی ملی را تقویت کنند، تصریح کرد: رسانه ها به ویژه رسانه ملی هم برای معرفی بیشتر این طرح گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه به طرح جامع «جهاد همبستگی ملی» کمک کنند

ائمه جمعه به طرح جامع «جهاد همبستگی ملی» کمک کنند