مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 15:112019-04-18ورزشي

نگاهی به زندگی فرمانده قمی ارتش


سخن از فرمانده ای است که آرزویش، محو رژیم صهیونیستی است و إن شاء الله این آرزوی مقدس با پیش بینی فرماندهی معظم کل قوا در کمتر از 25 سال دیگر محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، او از افتخارات شهر مقدس حضرت کریمه اهل بیت (س) است که از فقیرنشین ترین محله های این دیار علم و جهاد برخاست و به فرماندهی رسید؛ فرمانده ای که در ایام خاطره انگیز دفاع مقدس، نزدیک به 100 ماه در جبهه های غرب و جنوب کشور و در برابر دشمنی های حزب بعث و همچنین ضد انقلاب مقاومت کرد و در صحنه ماند.

به صراحت معروف و مشهور است و شاید این روحیه را از سختی های دوران زندگی به یادگار دارد آن جا که از سن 6 سالگی و همزمان با تحصیل، به کار و فعالیت روی آورد و این کار و فعالیت را تا سن نوجوانی ادامه داد از کوره آجرپزی و گچ پزی تا کارخانه نخ ریسی، از کار در چاپخانه تا بلیت فروشی در ورزشگاه، از داوری مسابقات فوتبال تا خبرنگاری و نویسندگی.

او 12 سال تحصیلی خود را در 12 مدرسه مختلف گذراند و پس از آن در نخستین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی در بیست و دوم بهمن ماه سال 1358 هجری شمسی، رسما وارد ارتش جمهوری اسلامی شد تا دوران پُر فراز و نشیب دیگری از زندگی خود را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به زندگی فرمانده قمی ارتش

نگاهی به زندگی فرمانده قمی ارتش