مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 12:552019-04-18دانش

ایجاد 4 رشته گرایش جدید در دانشگاه علامه طباطبایی


شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی چهار رشته گرایش جدید در سال تحصیلی 99-98 در دانشگاه علامه طباطبایی موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی طاهری، مدیر دفتر سنجش، نظارت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ظرفیت های آموزشی دانشگاه و درخواست های به عمل آمده از شورای گسترش آموزش عالی، از سال تحصیلی آینده چهار رشته گرایش جدید به رشته های دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبایی افزوده شده است.

طاهری در این خصوص افزود: رشته روان شناسی بالینی، ریاضی زمینه تخصصی ریاضیات مالی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات عرفانی و بیمه به ترتیب مربوط به دانشکده های روان شناسی و علوم تربیتی، علوم ریاضی و رایانه، ادبیات فارسی و زبان های خارجی و موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دفتر گسترش آموزش عالی وزارت عتف مورد موافقت قرار گرفت و ظرفیت پذیرش دانشجویان برای تحصیل در این رشته ها برای سال تحصیلی 99-98 نیز به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

مدیر دفتر سنجش، نظارت و برنامه ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اخذ مجوز برای راه اندازی دوره دکتری بیمه به عنوان تنها دانشگاه مجری این رشته گفت: برنامه درسی رشته بیمه در مقطع دکتری پیشنهاد دانشگاه علامه طباطبایی بوده است که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4 رشته گرایش جدید در دانشگاه علامه طباطبایی

ایجاد 4 رشته گرایش جدید در دانشگاه علامه طباطبایی