مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 11:262019-04-18دانش

صادرات دانش هدف عمده پارک علم و فناوری است


رییس پارک علم و فناوری استان کردستان صادرات دانش و ایجاد فیلدهای کاری و تجاری را هدف عمده معرفی دستاوردهای پارک علم و فناوری استان کردستان برای اساتید دانشگاهی اقلیم کردستان عراق عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد سعیدی پیش از ظهر امروز در چهارمین کنفرانس بین المللی ریاضی و علوم کامپیوتر که در محل تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، ضمن معرفی پارک علم و فناوری کردستان، اظهار کرد: معرفی پارک علم و فناوری و دستاوردهای آن یکی از اهداف در این کنفرانس بین المللی در راستای راه اندازی پارک در اقلیم کردستان عراق است.

وی تصریح کرد: معرفی پارک علم و فناوری مستلزم آشنایی اساتید علوم تحقیقاتی دانشگاه های اقلیم کردستان عراق با دستاوردهای پارک علم و فناوری در ایران از جمله استان کردستان است.

سعیدی صادرات دانش و ایجاد فیلدهای کاری و تجاری را  هدف عمده خود از معرفی دستاوردهای پارک علم و فناوری استان کردستان برای اساتید دانشگاه های اقلیم کردستان عراق عنوان کرد.

در ادامه دبیر علمی کنفرانس بین المللی ریاضی و علوم کامپیوتر در این مراسم از ارسال 95 اثر از سوی دانشگاه های مختلف ایران و اقلیم کردستان عراق به دبیرخانه این سمینار خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دانش هدف عمده پارک علم و فناوری است

صادرات دانش هدف عمده پارک علم و فناوری است