مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 11:002019-04-18سياسي

حضور نیروهای مسلح ایران در دیگر کشورها با دعوت رسمی است


اگر امروز در برخی از کشورهای منطقه شاهد حضور نیروهای مسلح کشورمان هستیم، این حضور براساس مقررات بین المللی و با دعوت رسمی دولت قانونی آن کشورها انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در جلوی لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این مراسم که با حضور مسئولان استان، نمایندگان مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که حیات و زندگی ما را در جمهوری اسلامی قرار داد تا قدردان خدمات و ایثارگری های رزمندگان و ملت غیور کشورمان باشیم.

وی افزود: کشور ما همواره به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک خود مورد طمع قدرت های بزرگ و استعماری جهان بوده و هست و آن ها تلاش داشته و دارند تا به منابع عظیم کشورمان دست یابند.

استاندار قزوین یادآور شد: در طول تاریخ شاهد طمع ورزی نابخردانه و ناجوانمردانه دنیای استکبار بر کشورمان بودیم که با پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی دست طمع آن ها از کشورمان کوتاه شد.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جزیره ثبات منافع کشورهای استعماری جهان به شمار می رفت، گفت: این کشورها سرمایه های کشورمان را در راستای منافع خود هزینه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیروهای مسلح ایران در دیگر کشورها با دعوت رسمی است

حضور نیروهای مسلح ایران در دیگر کشورها با دعوت رسمی است