مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 10:352019-04-18سياسي

سیل اخیر نمایانگر ارتباط عمیق ارتش و مردم بود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:حادثه سیل به خوبی نمایانگر ارتباط عمیق ارتش و مردم بود مخصوصا آن لحظه ای که سرهنگ ارتشی، پیرمردی را بر روی دوش خود قرار داد بیانگر تواضع، - تدین، انقلابی و شکست ناپذیری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که ما به آن و شهدایش افتخار می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس ضمن تبریک میلاد باسعادت امام زمان (عج) و روز ارتش، اظهار کرد: برای پی بردن به جایگاه ارتش در دو مقوله باید بحث شود، اول ترسیمی که بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب نسبت به ارتش دارند و دوم نگاهی به عملکرد ارتش که ترسیم امام و رهبری معزز را مجسم و در عمل نمایان می کند.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در مورد ارتش، افزود: رهبر معظم انقلاب ارتش جمهوری اسلامی ایران را ضامن استقلال کشور می داند و آن را تنها ارتش در دنیا قلمداد می کند که در خدمت مردم و منافع ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: باید افتخار کرد به ارتشی که در اوج تسلیم جاودانه خود حصار تعبد و طاغوت را شکست که هنر بزرگی بود.

زیرا رژیم طاغوت ده ها سال بر روی ارتش کار کرده بود و آن را بر یک تسلیم جاودانه قرار داده بود و این عقیده را داشت که اگر همه بر علیه رژیم شاهنشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل اخیر نمایانگر ارتباط عمیق ارتش و مردم بود

سیل اخیر نمایانگر ارتباط عمیق ارتش و مردم بود