مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 10:262019-04-17اقتصادي

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در همدان


شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه،گیاهان دارویی و ماهی های زینتی، هم زمان با نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از 2 تا 7 اردیبهشت ماه امسال در همدان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه،گیاهان دارویی و ماهی های زینتی همزمان با نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از 2 تا 7 اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه بین المللی همدان برگزار می شود.

110 شرکت کننده از استان های همدان، آذربایجان شرقی، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، تهران، کردستان، قم،کرمانشاه و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند و در زمینه های گل و گیاه آپارتمانی، انواع نشاء و صیفی جات، خاک و کود، انواع چراغ باغ و گلدان، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به ارائه کالا و خدمات می پردازند.

واحدهای صنایع دستی متنوعی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات این واحدها شامل ترمه، مس و چاقوی زنجان، تزیینات منزل، صنایع برنزی، قلمزنی و خاتم، معرق، سفال، زیور آلات و.

است.

تنوع شرکت کنندگان در این دوره از محاسن این نمایشگاه است که پاسخگوی تمام سلایق در بسیاری از زمینه ها خواهد بود.

در ایام برگزاری این نمایشگاه و به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(عج)، مراسم جشنی به همت سازمان پسماند شهرداری همدان و با حضور گروه های هنری در محوطه باز شرکت نمایشگاه ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در همدان

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در همدان