مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 17:562019-04-16سياسي

سامان یافتن کمک رسانی به مناطق سیل زده با اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»


محمدعلی حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به خساراتی که جریان سیل اخیرا به ساکنان برخی از استان های کشور وارد ساخته است گفت: درست است که باران رحمت الهی است ولی گاهی خساراتی را نیز وارد می سازد و اکنون همنوعان ما دچار این خسارت شده اند، در این شرایط وظیفه شرعی و ملی ما است که به همنوعان و هموطنان خود کمک کنیم هر چند اگر معیشت خودمان نیز چندان رونق نداشته باشد.

وی گرفتاری شماری از هموطنانمان در جریان سیل اخیر را امتحانی از سوی خداوند برای کل مردم ایران دانست و گفت: مردم ایران تا کنون در این امتحان الهی رو سفید شده اند و جا دارد هر کس با هر توانی که دارد پا در مسیر کمک رسانی به هموطنان سیل زده بگذارد تا بتوان خسارات واردآمده را هر چه زودتر جبران کرد.

رییس دانشگاه پیام نور قم اذعان کرد: دانشگاه پیام نور هم در زمینه کمک به هموطنان آسیب دیده اقداماتی از قبیل اعزام نیرو به مناطق سیل زده، جمع آوری کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و اختصاص بخشی از حقوق کارکنان دانشگاه به سیل زدگان انجام داده است.

حسینی در ادامه با اشاره به طرح هر مسجد یک خانه، هر کاسب یک قلم کالای اساسی خانواده و هر بانک یک مدرسه که بر پایه طرح جهاد همبستگی ملی و به منظور کمک به تأمین مسکن، کالای اساسی مورد نیاز خانواده های سیل زده و ساخت مدارس در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان یافتن کمک رسانی به مناطق سیل زده با اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»

سامان یافتن کمک رسانی به مناطق سیل زده با اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»