مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 16:202019-04-16سياسي

غلامی: تلاش برای ساماندهی دانشگاه پیام نور ادامه دارد


تلاش برای ساماندهی دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه تأثیرگذار در کشور جدی است و این تلاش ادامه خواهد داشت.

- وزیر علوم گفت: تلاش برای ساماندهی دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه تأثیرگذار در کشور جدی است و این تلاش ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور غلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) در پاسخ به سوال زاهدی نماینده کرمان درباره علت ضعف مدیریت و برنامه ریزی در دانشگاه پیام نور گفت: بعد از سال 86 در دانشگاه پیام نور دچار یک سری تغییرات و انحراف از مأموریت بودیم که مشکلات عدیده ای را به دنبال داشت و بعضاً هم هنوز به درستی حل نشده است.

به گفته وی توسعه کمی و ساخت و سازها در دانشگاه پیام نور بدون مطالعه راهبردی بوده جذب نیروی انسانی زیاد بوده که از اواخر سال 91 مسائل پیچده را در پیام نور ایجاد کرد که نیاز به کار وسیعی و جدی دارد.

البته که در طول یک سال و نیم اخیر پاسخگویی و شفافیت و آرامش در دانشگاه پیام نور حاکم شده است باز هم تلاش برای ساماندهی دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه تأثیرگذار در کشور ادامه خواهد داشت.

وزیر علوم در بخش دیگر سخنانش گفت: در گذشته در یک دوره زمانی تا سال 91، 900 نفر تحت عناوین غیر معمول همچون دستیار آموزش یا پیمانی شروع به کار کردند که در آیین نامه استخدامی دانشگاه پیام نور چنین موضوعی وجود ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامی: تلاش برای ساماندهی دانشگاه پیام نور ادامه دارد

غلامی: تلاش برای ساماندهی دانشگاه پیام نور ادامه دارد