مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 11:152019-04-16سياسي

ارائه برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات به شورای نگهبان


سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه کلیات و برنامه زمان بندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به شورای نگهبان ارسال شد، - گفت: آموزش های دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات در چند سطح انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدسلمان سامانی افزود: همایش و دوره های آموزشی استانی از ابتدای اردیبهشت ماه توسط کارشناسان دفتر انتخابات وزارت کشور با حضور در تمامی استان ها انجام خواهد شد و معاونان سیاسی استانداری ها، مدیران کل سیاسی و انتخابات، فرمانداران و بخشداران در این دوره آموزشی حاضر خواهند بود.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان ها تاکید کرد: آموزش های منطقه ای از دیگر برنامه های وزارت کشور خواهد بود که بر این اساس استان های کشور به 11 گروه تقسیم شده اند و از اول مهر ماه، هر هفته مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات هر گروه در یک استان حضور یافته و آموزش های لازم به آنها داده می شود.

سامانی آموزش مربیان انتخابات را از دیگر برنامه های وزارت کشور عنوان کرد و گفت: از تمامی استان ها خواسته شده است کارشناسان و افراد مورد تایید خود را به وزارت کشور معرفی کنند تا آموزش های انتخابات از نظر قوانین و مقررات، مسائل امنیتی و حفاظتی و زوایای اجرایی به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات به شورای نگهبان

ارائه برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات به شورای نگهبان