مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 09:402019-04-16حوادث

مقامات در جست وجوی علت آتش سوزیِ نوتردام


پس از ساعت ها تلاش برای مهار آتش سوزی بزرگ در کلیسای نوتردام در پاریس که یکی از مهم ترین بناهای فرانسه است، ماموران آتش نشانی اعلام کردند که در ساعات اولیه امروز (سه شنبه) موفق به کنترل حریق شده اند.

- پس از ساعت ها تلاش برای مهار آتش سوزی بزرگ در کلیسای نوتردام در پاریس که یکی از مهم ترین بناهای فرانسه است، ماموران آتش نشانی اعلام کردند که در ساعات اولیه امروز (سه شنبه) موفق به کنترل حریق شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلیسای نوتردامِ پاریس دوشنبه شب در شعله های آتش سوخت و حجم این آتش سوزی به قدری بود که در دقایق ابتدایی، بخش مهمی از سقف کلیسا را در برگرفت و دود عظیمی به ارتفاع چندین متر از آن به هوا برخاست.

بنابر گزارش یورونیوز، بر اساس آخرین خبرها منابع آتش نشانی پس از ساعت ها تلاش برای مهار شعله های سرکش آتش که بخش عمده ای از ساختمان کلیسا را به خاکستر تبدیل کرد، گفتند که دو برج نمادین این کلیسا و اسکلت و چارچوب اصلی آن حفظ شده و تلاش ها برای جلوگیری از فروریختن کامل بنا موفقت آمیز بوده است.

گفته می شود که یک مامور آتش نشانی نیز در جریان مهار آتش سوزی به شدت مجروح شده است.

به گفته سخنگوی کلیسای نوتردام این آتش سوزی راس ساعت 18:50 به وقت محلی آغاز شد و به تدریج وسعت بیشتری گرفت و تا حدی پیش رفت که عملا مهار آن در کوتاه مدت ممکن نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات در جست وجوی علت آتش سوزیِ نوتردام

مقامات در جست وجوی علت آتش سوزیِ نوتردام