مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 23:312019-04-15بين الملل

گفت و شنود/ چراغ موشی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، کیهان در گفت و شنود امروز خود نوشت: گفت: حضور یکپارچه مردم ایران و نیروهای مقاومت از افغانستان و عراق و سوریه و لبنان و… در مناطق سیل زده و کمک ایثارگرانه آنها به سیل زدگان بدجوری اجق وجق های کاسه لیس .

- گفت: یکی می گوید اگر طلبه هایی که برای کمک رفته اند راست می گویند عمامه هایشان را بردارند! آن یکی می گوید عراقی ها همان ها هستند که با ما جنگیدند و.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، کیهان در گفت و شنود امروز خود نوشت: گفت: حضور یکپارچه مردم ایران و نیروهای مقاومت از افغانستان و عراق و سوریه و لبنان و… در مناطق سیل زده و کمک ایثارگرانه آنها به سیل زدگان بدجوری اجق وجق های کاسه لیس را عصبانی کرده و به پرت و پلا گویی انداخته است.

گفتم: یک وقتی با هزینه همین مردم برای خودشان برو بیایی داشتند و حالا که دیگر از رمق افتاده اند و کسی محلشان نمی گذارد، اینجوری ابراز وجود می کنند! گفت: یکی می گوید اگر طلبه هایی که برای کمک رفته اند راست می گویند عمامه هایشان را بردارند! آن یکی می گوید عراقی ها همان ها هستند که با ما جنگیدند و.

گفتم: اگر طلبه ها عمامه شان را بردارند، همین کاسه لیس ها برای خوشامد آمریکایی ها می گویند چرا روحانیون برای کمک نرفته اند؟! و اگر عمامه داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و شنود/ چراغ موشی!

گفت و شنود/ چراغ موشی!