مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 18:402019-04-15سياسي

بدهی جامعه دانشگاهی به هنرهای مردمی


سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی فرشچیان اظهار کرد: جامعه مدیریتی و دانشگاهی بدهکاری بزرگی به هنرهای مردمی دارد که باید جبران شود.

این در حالی است که ایران بهشت هنرهای مردمی است و تنوع جغرافیایی و بومی آن باعث شده که وضعیت استثنایی و خوبی در حوزه فرهنگ های .

- سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی فرشچیان اظهار کرد: جامعه مدیریتی و دانشگاهی بدهکاری بزرگی به هنرهای مردمی دارد که باید جبران شود.

این در حالی است که ایران بهشت هنرهای مردمی است و تنوع جغرافیایی و بومی آن باعث شده که وضعیت استثنایی و خوبی در حوزه فرهنگ های عامیانه و مردمی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از مجموعه دانشنامه نهضت هنرهای مردمی ایران ، عصر روز دوشنبه (26 فروردین ماه) با حضور هادی سیف (مؤلف این مجموعه)، احمد مسجدجامعی (عضو شورای اسلامی شهر تهران)، بهمن نامورمطلق (سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی فرشچیان)، برزین ضرغامی (مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران)، محمدمهدی هراتی (عضو گروه هنرهای سنتی و صنایع دستی فرهنگستان هنر)، محمد دعایی (سرپرست روزنامه اطلاعات )، مجید رجبی معمار (مدیر خانه هنرمندان ایران)، رضا رفیع و جمعی از هنرمندان هنرهای سنتی ایران در فرهنگستان هنر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی جامعه دانشگاهی به هنرهای مردمی

بدهی جامعه دانشگاهی به هنرهای مردمی