مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 15:152019-04-15سياسي

از اعتراض احمد نجفی و حرف های شیراندامی تا آوازخوانی ایرج


مراسم تجلیل از پیشکسوتان متولد فروردین ماه با حضور جمعی از هنرمندان در عرصه های مختلف در مجموعه باغ زیبا در حالی برگزار شد که احمد نجفی از واریزی اندک موسسه هنرمندان پیشکسوت گله کرد اما ولی الله شیراندامی از حمایت مدیر این موسسه قدردانی و در نهایت .

- از اعتراض احمد نجفی و حرف های "شیراندامی" تا آوازخوانی "ایرج" مراسم تجلیل از پیشکسوتان متولد فروردین ماه با حضور جمعی از هنرمندان در عرصه های مختلف در مجموعه "باغ زیبا" در حالی برگزار شد که احمد نجفی از واریزی اندک موسسه هنرمندان پیشکسوت گله کرد اما ولی الله شیراندامی از حمایت مدیر این موسسه قدردانی و در نهایت "ایرج" خواننده آوازخوانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم که 26 فروردین ماه برگزار شد، سید عباس عظیمی _ مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ـ ضمن تبریک سال جدید و سالروز تولد هنرمندان حاضر گفت: خیلی جالب است که در بین هنرمندان پیشکسوت تعدادی زیادی متولد فروردین هستند.

در حال حاضر 91 نفر از لیست اعضای موسسه ما، متولد فروردین هستند.

او به بارندگی های اخیر و وقوع سیل در برخی مناطق ایران و کمک هایی که هنرمندان در این زمینه داشتند، اشاره کرد و افزود: بنا به درخواست مسئولان که هنرمندی نباید حساب شخصی خود را برای جمع آوری کمک های نقدی به سیل زدگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعتراض احمد نجفی و حرف های شیراندامی تا آوازخوانی ایرج

از اعتراض احمد نجفی و حرف های شیراندامی تا آوازخوانی ایرج