مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 14:462019-04-15سياسي

بندپی: مسئولان باید خدمت به جانبازان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند


خانواده شهدا و ایثارگران صبر و بردباری بسیاری داشته اند و مسئولان بایستی تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به این عزیزان به کار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ نشست صمیمی انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با جانبازان شاغل در استانداری تهران با حضور یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، همتی فر مشاور استاندار تهران در امور ایثارگران، مرتضوی مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، نصیری مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران تهران به مناسبت اعیاد شعبانیه در استانداری تهران برگزار شد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران این است که برگرفته از آموزه های دینی  به برکت اندیشه های امام راحل(ره) و مشارکت آحاد مردم جامعه است گفت: یک میراث گران بها به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ما به ارث گذاشته شده و بایستی در همه ابعاد نسبت به پاسداشت، مراقبت، حفاظت و تحقق بخشیدن اهداف آن کوشا و در سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

محسنی بندپی با تأکید بر اینکه جانبازان معزز همه سرمایه و هستی خودشان را با خلوص و ایثارگری در راه آرمان های انقلاب و نظام قرار داده اند اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران صبر و بردباری بسیاری داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندپی: مسئولان باید خدمت به جانبازان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند

بندپی: مسئولان باید خدمت به جانبازان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند