مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 16:362019-04-14اقتصادي

داد و ستد یک میلیارد ورقه بهادار در فرابورس ایران


در پایان معاملات 25 فروردین 98 در بازارهای فرابورس ایران یک میلیارد و 59 میلیون ورقه به ارزش 4 هزار و 855 میلیارد ریال در 220 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از فرابورس ایران، معاملات سهام امروز با جابه جایی 104 میلیون سهم به ارزش 292 میلیارد ریال در بازار اول و معامله 468 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 791 میلیارد ریال در بازار دوم پیگیری شد که نماد پُربیننده شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با حجم معاملات بیش از 187 میلیون سهمی به ارزش نزدیک به 316 میلیارد ریال صدرنشین این دو بازار به لحاظ ثبت بیشترین حجم و ارزش معاملاتی شد و پس از آن، نام هایی همچون زاگرس ، حریل و ثعمرا در میان نمادهایی با بیشترین حجم و ارزش دیده می شوند.

همچنین نماد معاملاتی شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان زماهان متعلق به بازار دوم به دلیل برگزاری مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام در روز سه شنبه 27 فروردین ماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

به علاوه، بازار پایه در روزی که گذشت از دادوستد 464 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 378 میلیارد ریال میزبانی کرد.

بازار ابزارهای نوین مالی نیز در روزی که گذشت شاهد معامله 23 میلیون ورقه بهادار در قالب معاملات اوراق تسهیلات مسکن، اوارق بدهی و ETF بود که این حجم از معاملات ارزش یک هزار و 394 میلیارد ریالی را به همراه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داد و ستد یک میلیارد ورقه بهادار در فرابورس ایران

داد و ستد یک میلیارد ورقه بهادار در فرابورس ایران