مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 16:202019-04-14ورزشي

قهرمانی آزادکاران نوجوان ایران در تورنمنت ترکیه/ کشتی فرنگی بر سکوی دوم ایستاد


تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت های بین المللی کشتی جام پیروزی ترکیه دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام پیروزی ترکیه روزهای 22 تا 25 فروردین ماه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد.

در رقابت های کشتی آزاد تیم ایران با کسب 6 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های ترکیه و قزاقستان نیز دوم و سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد علی عرب در وزن 45 کیلوگرم، رحمان عموزاد در وزن 48 کیلوگرم، علی قلی زادگان در وزن 51 کیلوگرم، مهدی ویسی در وزن 55 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 80 کیلوگرم و سالار حبیبی در وزن 110 کیلوگرم صاحب مدال طلا، پوریا کاظمی در وزن 48 کیلوگرم، امیرحسین متقی در وزن 65 کیلوگرم و محمدمبین عظیمی در وزن 92 کیلوگرم صاحب مدال نقره و عرفان الهی در وزن 60 کیلوگرم و مصطفی طغانی در وزن 110 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

در رقابت های کشتی فرنگی نیز تیم ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 6 مدال برنز پس از تیم ترکیه نایب قهرمان شد و تیم قزاقستان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مسابقات کشتی فرنگی امیررضا ده بزرگی در وزن 48 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن 51 کیلوگرم و حجت رضایی در وزن 65 کیلوگرم به مدال طلا، محمدامین جبالی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی آزادکاران نوجوان ایران در تورنمنت ترکیه/ کشتی فرنگی بر سکوی دوم ایستاد

قهرمانی آزادکاران نوجوان ایران در تورنمنت ترکیه/ کشتی فرنگی بر سکوی دوم ایستاد