مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 11:502019-04-14ورزشي

کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال بانوان به دنبال تغییر یا تنبیه؟


لیست جدید بازیکنان دعوتی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان انتقادات زیادی را برای کادر فنی این تیم به همراه داشت چرا که شائبه تنبیه بازیکنان معترض به پرداخت نشدن پاداش قهرمانی در جام ملت ها را مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی بازیکنان دعوتی به اردوی آماده سازی این تیم را قبل از اعزام به تورنمنت چهارجانبه روسیه اعلام کرد اما در این لیست خبری از نام فرزانه توسلی، یکی از بهترین دروازه بانان ایران نبود؛ موضوعی که ابهامات زیادی را مطرح کرده که آیا کادر فنی به دنبال جوان گرایی تیم است یا برخورد با بازیکنانی که نسبت به پرداخت نشدن پاداش قهرمانی شان اعتراض کردند.

موضوع از این قرار است که فرزانه توسلی در اولین اردوی آماده سازی تیم که با مربیگری زیور بابایی و مدیریت فنی علی رعدی برگزار شد، شرکت نکرد چرا که نسبت به پرداخت نشدن پاداش قهرمانی شان در جام ملت های فوتسال بانوان آسیا که در اردیبهشت ماه سال 1397 به دست آمد اعتراض داشت.

این بازیکن در اردوی دوم تیم ملی و پیش از دیدار با روسیه هم در لیست دعوتی ها بود اما به گفته خود به دلیل مشکلات شخصی نتوانست در اردو شرکت کند.

به تازگی و در جدیدترین لیست دعوتی اما نامی از فرزانه توسلی به چشم نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال بانوان به دنبال تغییر یا تنبیه؟

کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال بانوان به دنبال تغییر یا تنبیه؟