مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 فروردین 1398 ساعت 10:252019-04-13حوادث

چرا یزد با باران میلیمتری دچار آبگرفتگی می شود؟


معاون عملیات آتش نشانی یزد از مشکل آب گرفتگی معابر و بافت تاریخی به عنوان مشکل اصلی شهر یزد یاد کرد و گفت: آتش نشانی با دو برابر نیروهای معمول خود آماده خدمات رسانی به شهروندان در روزهای آتی هستند.

- محمدرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آمادگی کامل نیروهای آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی، اظهار کرد: هر چند وظیفه نیروهای آتش نشانی اطفای حریق و نجات شهروندان است اما در زمان وقوع حوادثی چون سیل و آبگرفتی، بیشترین بار خدمات بر دوش نیروهای آتش نشانی است لذا با دو برابر نیروی انسانی با شهرداری در مدیریت وضعیت مذکور همکاری خواهیم کرد.

وی با اشاره به آمادگی و فعال بودن تجهیزات مرتبط به آبکشی، تصریح کرد: نواقصی که در آب گرفتگی های قبلی و در زمینه آب کشی مشاهده شده، از سوی آتش نشانی برطرف شده است.

معاون عملیات آتش نشانی یزد در رابطه با اقدامات آتش نشانی به منظور آماده باش این دستگاه، خاطرنشان کرد: تمام مرخصی ها تا پایان روز سه شنبه برای نیروهای آتش نشانی لغو شده است و حتی در صورت بروز مشکل و نیاز به نیروهای بیشتر از پرسنل خارج از آتش نشانی نیز دعوت به همکاری خواهد شد به طوری که با دو برابر نیروهای معمول، آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا یزد با باران میلیمتری دچار آبگرفتگی می شود؟

چرا یزد با باران میلیمتری دچار آبگرفتگی می شود؟