مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 فروردین 1398 ساعت 08:252019-04-13بين الملل

اقدام ترامپ موجب افزایش همبستگی ملی شد


اقدام ترامپ در قرار دادن نام ترامپ در لیست گروه های تروریستی موجب افزایش همبستگی ملی شد و حاکمیت هم باید نهایت استفاده را از این یکپارچگی ملی داشته باشد.

- سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اقدام ترامپ در قرار دادن نام ترامپ در لیست گروه های تروریستی موجب افزایش همبستگی ملی شد و حاکمیت هم باید نهایت استفاده را از این یکپارچگی ملی داشته باشد.

اسماعیل گرامی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تصور آمریکا پس از خروج از برجام این بود که ایران به میز مذاکره باز می گردد و آنها می توانند امتیازات بیشتری از ایران بگیرند، اظهار کرد: اما گذشت زمان نشان داد که ایران پس از بدعهدی آمریکا به هیچ وجه حاضر نیست که به مذاکره بازگردد؛ بنابراین دولت ترامپ برای اینکه به وعده های انتخاباتی خود عمل کرده و در انتخابات بعدی هم نسبت به دموکرات ها دست بالاتر را داشته باشد، به دنبال ایجاد فشار سیاسی و اقتصادی بر ایران برآمد.

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال این است که ایران را وادار کند تا به میز مذاکره بازگردد، اما ایران در برابر فشارهای اقتصادی و سیاسی آمریکا مقاومت کرده است؛ هر چند این فشارها مشکلات اقتصادی از جمله کاهش ارزش پول ملی را ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ترامپ موجب افزایش همبستگی ملی شد

اقدام ترامپ موجب افزایش همبستگی ملی شد