مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 فروردین 1398 ساعت 11:202019-04-12اجتماعي

مقصران آن 26 دقیقه طلایی


نتایج کارشناسی نشان می دهد که پس از پایان بارش و تا رسیدن سیلاب به دروازه قرآن، مسئولان 26 دقیقه فرصت داشتند اما این زمان طلایی به راحتی از دست رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: هنوز پنجمین روز سال 98 به نیمه نرسیده بود که آسمان شیراز سیاه شد و قطره های باران شلاقی زمین را خیس کرد و تنها 15 دقیقه بعد سیلی کم سابقه دروازه قرآن را گرفت؛ بارش سیل آسا درست ساعت 11 و 33 دقیقه آغاز شد و 15 دقیقه بعد دیگر خبری از آن باران دم اسبی نبود اما همین زمان کم برای تلخ شدن کام ایرانیان در بهار طبیعت کافی بود؛ هر چند حالا نتایج کارشناسی نشان می دهد که پس از پایان بارش و تا رسیدن سیلاب به دروازه قرآن، مسئولان 26 دقیقه فرصت داشتند اما این زمان طلایی به راحتی از دست رفت.

26میلی متر باران 21 ایرانی را در دروازه قرآن شیراز نقش بر زمین کرد و جانشان را گرفت، 164 نفر مصدوم شدند و به صدها خودرو هم خسارات فراوان زد تا بلافاصله تلاش برای پیدا کردن مقصران آغاز شود.

عصر همان روزِ سیاه شیراز و در حالی که هنوز جسد تعدادی از جان باختگان روی زمین مانده بود، دادستان عمومی و انقلاب به دروازه قرآن رفت و همانجا اعلام کرد که برای سهل انگاران سیل پرونده تشکیل خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران آن 26 دقیقه طلایی

مقصران آن 26 دقیقه طلایی