مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 ساعت 14:062019-04-11اقتصادي

با قیمت نجومی و غیرمنطقی مسکن مهر مخالفیم!/ متقاضیان واحدهای خود را نفروشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سامانه یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این گزارش اشاره کرده که مدتی است که افرادی شیاد و سودجو در حال سوداگری در مسکن مهر پردیس فعال هستند و در کمتر از دو هفته با آگهی های کذایی، باعث شکل گیری یک قیمت حبابی شده اند؛ قیمت مسکن مهر پردیس در فاز 11، 6 ماه گذشته حدود 140 تا 180 میلیون تومان بود که الان باقیمت های 500 تا 900 میلیون توسط افرادی که کاملاً مشخص هست که افرادی معدود هستن باعث میشن اگه رسیدگی نشه قیمت مسکن مهر هم نه سه برابر بلکه ده برابر بشه.

هدف ما حمایت و دفاع از حقوق مالکان است سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس، در خصوص سوژه مردمی فارس من که به موضوع افزایش سرسام آور قیمت مسکن مهر در این شهر اختصاص داشته و اینکه آیا شرکت عمران راضی به افزایش قیمت مسکن مهر است یا خیر، اظهار داشت: تمام هدف و برنامه ما در شرکت عمران شهر جدید پردیس حمایت و دفاع از حقوق مالکان پروژه مسکن مهر است.

وی بابیان اینکه هدف اصلی ما مالکان اصلی پروژه مسکن مهر است، گفت: متأسفانه درگذشته عده ای که منافعشان در تکمیل نشدن پروژه ها و ایجاد یأس و ناامیدی در بین مالکان پروژه ها مسکن مهر بود فعالیت های بسیاری در منطقه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قیمت نجومی و غیرمنطقی مسکن مهر مخالفیم!/ متقاضیان واحدهای خود را نفروشند

با قیمت نجومی و غیرمنطقی مسکن مهر مخالفیم!/ متقاضیان واحدهای خود را نفروشند